Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2015 13:02 - МАЙЧИНА МОЛБА - КРАСИМИР ДИМИТРОВ (КРЕСТО МИРОВ)
Автор: donkatoneva Категория: Поезия   
Прочетен: 3904 Коментари: 0 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
МАЙЧИНА   МОЛБА

НЕ  СЕ  ПЛАШИ  ТИ,  ДЪЩЕ,  ЧЕ  СТАРЕЯ
И  ПОБЕЛЯВАТ  МИ  КОСИТЕ  ГЪСТИ.
ЩОМ  ТИ  ДО  МЕН  СИ,  ЩЕ  ЖИВЕЯ,
ЩЕ  ТЕ  ГАЛЯ  СЪС  АРТРИТНИ  ПРЪСТИ...

НЕ  СЕ  ПЛАШИ,  ЧЕ  ЩЕ  ПОВТАРЯМ
И  ЩЕ  НАРЕЖДАМ  ДУМИ  ДОСТА  ПЪТИ.
СПОМНИ  КАК  ПРИКАЗКИ  РАЗКАЗВАХ,
ПРЕДИ  ДА  ВЛЕЗЕ  В  ТЕБ  СЪНЯ  ТИ.

НЕ  СЕ  ИЗМЪЧВАЙ,  АЗ  ТЕ  МОЛЯ,
АКО  ТРОХИ  ЗАПОЧНА  ДА  РАЗСИПВАМ.
СПОМНИ  СИ  КАК  ТЕ  ХРАНИХ  С  ВОЛЯ,
ЧЕ  ПОСЛЕ  ЗНАЙ,  ДЕТЕ,  ЩЕ  ЛИПСВАМ.

И  ТЪРПЕЛИВА  ТИ  БЪДИ  МИ,  МИЛА!
РЪКА  ПОДАВАЙ  МИ,  ЩОМ  МОЙТА  ТРЪПНЕ!
РЪЦЕТЕ  МОИ  ТИ  ПРЕЛЯХА  СИЛА,
ДА  МИ  ПОМАХАШ  ОТ  ВРАТИТЕ  ПЪТНИ.

КОГАТО  БАВНО  И  КРАКА  МИ  ТРЪГНАТ
НЕ  СЕ  ИЗНЕРВЯЙ  И  НЕДЕЙ  СЕ  МРЪЩИ.
И  АКО  ПОСОКИТЕ  ОЧИ  МИ  ОБЪРКАТ,
ТИ  ЗАВЕДИ  МЕ,  МОЛЯ  ТЕ,  ДО  В  КЪЩИ!

КОГАТО  ВСИЧКОТО  ТОВА  СЕ  СЛУЧИ,
И  АКО  ВСИЧКО  В  МЕН  ОСТАНЕ  НЯМО,
ТАКА  Е  БОГ  РЕШИЛ  ДА  СЕ  ПОЛУЧИ,
ВЗЕМИ  СЪРЦЕТО  МИ,  ЗА  ТЕБ  ГОЛЯМО...

БЪДИ  ДО  МЕН  И  МИ  ПРОЩАВАЙ,
С  ЛЮБОВ  ДА  СВЪРШАТ  МИ  ДОКРАЯ  ДНИТЕ.
ТИ  МОЕ  ВТОРО  „АЗ",  НЕ  МЕ  ЗАБРАВЯЙ,
И  МОЛЯ  ТЕ,  ДА  МИ  СКЛОПИШ  ОЧИТЕ...

ОЛЕКНА  МИ,  ЧЕ  ТИ  ГО  КАЗАХ...
ТОВА  Е...  ВСЪЩНОСТ  ДРУГО  НЯМА.
КАКВО  ЩЕ  СТАНЕ  С  МЕН  ПРЕДСКАЗАХ.
А  ТИ  ПРОСТИ  МИ!...  МОЛЯ  ТИ  СЕ...  МАМА...

image

Красимир  Димитров  (Кресто  Миров)



Гласувай:
11


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: donkatoneva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2308431
Постинги: 354
Коментари: 219
Гласове: 65724
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930