Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2014 11:55 - НА СТРЕМЕТО НА ВРЕМЕТО - КРАСИМИРА СТОЙНОВА
Автор: donkatoneva Категория: Поезия   
Прочетен: 1763 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
НА  СТРЕМЕТО  НА  ВРЕМЕТО


КЪДЕ  ЛИ  МЕ  НОСИШ,  ЗАБЪРЗАНО  ВРЕМЕ?
СМАЛЯВАШ  СЕ,  ПЛАЧА  НА  ТВОЕТО  СТРЕМЕ,
ЧЕ  ВИЖДАМ  НАПРЕДЕ  СИ  ГОЛИ  БАИРИ,
ОБЛАЦИ  НИСКИ,  СЪВСЕМ  ПАРЦАЛИВИ,

СТЪРНИЩА,  ХРАСТИ,  БЕЗЛИСТНИ,  ЗАПЛЕТЕНИ,
ГОЛИ  И  ЧЕРНИ,  ОТ  ВЯТЪР  ПОМЕТЕНИ.
В  МЕН  НЯМА  СИЛИ  ДА  СКОКНА,  ИЗБЯГАМ  -
И  ТЪЙ  ДА  НАПРАВЯ,  ЧИЙ  ГРЪБ  ЩЕ  ОБЛЯГАМ?

ДАЛЕЧЕ  СА  МНОГО  ПЕЙЗАЖИТЕ  ЧУДНИ,
ЛЮБОВ  И  СТРЕМЛЕНИЯ,  НОЩИТЕ  ЛУННИ,
СРЕЩИ  С  ПРИЯТЕЛИ...  ГДЕ  ЛИ  СЕ  ДЯНАХА?
В  ДЪЛГИЯ  ПЪТ  ПО  СРЕДАТА  ОСТАНАХА.

* * *

ПЪТЯТ  НА  ВРЕМЕТО  ОБЩ  БЕ  ДОНЯКЪДЕ,
С  ЛЮБИМИТЕ  ХОРА  СЕ  ДВИЖЕХ  НАВСЯКЪДЕ.
ЛЮБОВ  ОТКЛОНИ  МЕ  ОТ  МОЙТЕ  ДРУГАРИ,
ОМАЙНА,  ЩАСТЛИВО-НЕЩАСТНА,  ЩО  ПАРИ.

ПОДМАМИ  МЕ  В  ПЪТ  ОТ  ВИШНЕВ  ЦВЯТ  ПЛЕТЕН,
ОТ  РОЗИ  ИЗПЪСТРЕН  И  ЛЮЛЯК  ПРИВЕДЕН.
НО  ПАДНАХА  ВИШНЕВИ  ЛИСТЧЕТА  НЕЖНИ
И  КЛЮМНАХА  РОЗИ,  СЪВСЕМ  БЕЗНАДЕЖДНИ.

ПОЛЕКА  ИЗСЪХНА  СЪВСЕМ  КРАСОТАТА,
БЛЕДНЕЕХА  ШАРКИ,  ВДИГНА  СЕ  МЪГЛАТА
И  ВЯТЪР  ПУСТИНЕН  ИЗДУХА  ДАЛЕЧЕ
ЛЮБОВ  И  СТРЕМЛЕНИЯ.  НЯМА  ГИ  ВЕЧЕ.

* * *

КАЖИ  МИ,  КАЖИ САЛ  ЕДНИЧКО  ТИ  МЕНЕ,
КАКВО  МЕ  ОЧАКВА,  БЕЗЖАЛОСТНО  ВРЕМЕ?
АЗ  ВИЖДАМ,  ТИ  НОСИШ  МЕ  В  ПЪТ  ДИВ,  УСОЕН,
СЪНУВАМ  ПУСТИНИ  ВЪВ  СЪН  НЕСПОКОЕН

И  ВСЕ  ПО-САМИЧКА  СИ  ВЕЧЕ  ОСТАВАМ.
НЕ  ПОМНИ  МЕ  НИКОЙ.  НЕ  СЕ  И  НАДЯВАМ,
ЧЕ  НЯВГА  ЩЕ  ВЪРНЕШ  МЕ  ТАМ,  ГДЕ  БЕ  РАЯ...
НА  МОЙТО  ПЪТУВАНЕ  -  ВИЖДАМ  СИ  КРАЯ.


image


Красимира  Стойнова



Гласувай:
8


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: donkatoneva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2292385
Постинги: 354
Коментари: 219
Гласове: 65205
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031