Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2015 07:02 - ТИШИНА - ТАНЯ ИЛИЕВА
Автор: donkatoneva Категория: Поезия   
Прочетен: 2224 Коментари: 0 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ТИШИНА

ТИШИНА!...  ТИШИНА!...  ТИШИНА!...
В  ТИШИНАТА  ПРОПАДНА  ДУШАТА.
ВЪВ  НОЩТА  СЪМ  САМА  И  ТАКА
ПРЕВЪЗМОГВАМ,  УЖ,  ТЕБ  И  ТЪГАТА!

НАВЪН...  СТРАНЕН  СЪН  И  БОЛИ...
ВИЖДАМ  ТЕБ,  СТЪПКИТЕ  И...  АДИО!
КАК  В  СЪРЦЕТО  МИ  ЗАБОДЕ  ИГЛИ  -
ТИ  ПРЕДАДЕ  ЛЮБОВТА,  АМОРЕ  МИО!

НА  ПРОЗОРЕЦА  КАЗАХ,  СТУДЕН,
„ТИ  ВЪРВИ"  -  ЗАПОТИ  СЕ  СТЪКЛОТО.
НЕ  ВИДЯХ  КАК  СИ  ТРЪГНА  ОТ  МЕН,
СЪЛЗА  ПОКАЗА  СЕ,  ПРЕДАДЕ  ОКОТО!

НЕ  ВИДЯХ,  НО  ПОЧУВСТВАХ  СТУДЪТ
КАК  МЕ  ГАЛИ  СЪС  ЛЕДЕНИ  ПРЪСТИ!
ЧУХ  И  СТЪПКИТЕ  БЪРЗИ  В  СНЕГА.
СТАЯТА  МИ  С  ТИШИНА  СЕ  ЗАДРЪСТИ!

ПЛАКАХ  ДЕН,  ПЛАКАХ  ДВА,  ТИШИНА!
МИСЛИ  БЛЪСКАТ  СЕ,  ИСКАТ  УТЕХА!
„ДО  КОГА?"  -  ПИТАМ  АЗ.  „ДО  КОГА?"
ОТГОВОРА...  МЪГЛИТЕ  МИ  ВЗЕХА!

ТИШИНА...  МЕЛАНХОЛИЯ...  ПРОТЕСТ.
ИСКАМ  СЛЪНЦЕ  В  СТЪКЛОТО  ДА  ГРЕЕ!
ЗА  КОЙ  ЛИ  ПЪТ  ВСЕ  ЕДИН  И  СЪЩ  ТЕСТ?
НЕ  РАЗБРАХ,  БОЖЕ,  КАК  СЕ  ЖИВЕЕ!

ТИХО!  ЧУЙТЕ!  НЯКОЙ  ИДВА  НАСАМ...
„ЗАМЪЛЧЕТЕ"  -  ИЗКРЕЩЯ  ТИШИНАТА.
НЯКОЙ  ИДВА,  УСЕЩАМ  ГО,  ЗНАМ.
НЯКОЙ  В  ТОЗИ  МИГ  ТЪРСИ  ДУШАТА!

ЕДИН  МЪЖ,  САМ,  НА  ПРАГА  СТОЕШЕ.
СЪС  БУКЕТ  ОТ  МЕЧТИ,  ТОПЛИ  ЗВУЦИ.
ТОЙ  ОТ  БОЛКАТА  МИ  СЯКАШ  КРАДЕШЕ,
ДА  ЖИВЕЯ  ПАК  ТОЙ  МЕ  НАУЧИ...

...ОТ  ТОГАВА...  НЕ  ЧУХ  ТИШИНАТА...
СЯКАШ  НИКОГА  ТУК  С  МЕН  НЕ  БЕШЕ!
С  ТОЗИ  МЪЖ  ПРЕОТКРИХ  КРАСОТАТА  -
ВЕЧЕ  ТЯ  С  МЕН  В  ЛЕГЛОТО  ЛЕЖЕШЕ!

image

Автор:  Таня  Илиева




Гласувай:
10


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: donkatoneva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2300570
Постинги: 354
Коментари: 219
Гласове: 65583
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930