Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2015 14:16 - Кухи никове
Автор: zabavnata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6385 Коментари: 9 Гласове:
30


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
По природа - заклет интригант.
Виртуала в реала пренасяш.
За това се изисква талант.
На кого информация "снасяш" ?

Всеки с болка, всеки с проблем,
но за теб те са чужди, далечни.
Да спечелиш, добре, да речем...
Но загубил си чувства човешки.

Пак изсипа торбата с плява
и разплака онази жена,
дето с труд си е вадила хляба
и детето отглежда сама.

Нараняваш и туй ти доставя
удоволствие някакво. Пфу!
И защо? Просто нямам представа...
Благородството, туй е бижу.

И когато денят си отиде
огорчен се запитай: "ЗАЩО?".
Всеки ник крие някакво име.
А пък твоите - ФАЛШ, до едно!


Тагове:   болка,   обида,   фалш,


Гласувай:
30



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zabavnata - Здравей, Куш!
10.05.2015 21:49
Замислих се ... Всеки от нас си има някакви РЕАЛНИ проблеми, болки. Защо се нападаме и замеряме с думи тук във виртуала? Струва ли си? Според мен от такива спорове няма ПОБЕДИТЕЛИ, а само губещи.
Хубаво... Правя си 10 ника, говоря и се "заяждам" сама със себе си, "помпам" някакви прочити. И почеркът се усеща. Дори и грешките са еднакви. Да, заради рекламите е сигурно, но е тъжно и често забравяме, че сме хора. Онзи дето "плюе" също е човек, може би многократно нараняван в реала и дошъл да помпа мускули тук. Какво да кажа? Тъжна картинка. Много тъжна...
цитирай
2. hloris - Ани,
10.05.2015 22:30
много сполучливо стихче!
Сърдечни поздрави! :)
цитирай
3. zabavnata - Здравей, Хло!
10.05.2015 22:59
Идея нямам дали си имат админи, модератори, но трябва да си назначат ПСИХИАТЪР, на пълен работен ден и висока заплата. Тук средата е ... Лудите са по-добре, повярвай ми.
цитирай
4. bryunetsnakovalnia10 - Хееей, Сис...
11.05.2015 09:57
Те "проджект мениджър" не назначават, че да има кой да чете "сигналите" ни, а ти Психиатър...
"Лудите на стадиона" - филмът от 80-те би трябвало да се преекспонира в "Лудите у блого" днес.
И аз начело на класацията!
(естествено)

Поздрави!
ж
цитирай
5. zabavnata - kushel
11.05.2015 15:47
В грешка си, Куш. Не е политика! ПАРИ и ИНТЕРЕСИ. Те движат света днес. А аз пропуснах да отида на "Аида", защото се уплаших. Нямам рокли, бижута и т.н. подходящи за такъв повод. Когато се бориш за физическото си оцеляване става страшно. Днес се лишаваш от книжка, утре от кино, в други ден от почивка. После работиш за сметките и хладилника. Орязваш разход "почивка". Защото сме работещите бедни. Защото ни насаждат колко сме видиш ли некадърни и т.н.
Политиката е НАЙ-МРЪСНИЯ БИЗНЕС ! И какво като имат власт? Виждат ли онези, които се борят не за сметките и хладилника, а за ЖИВОТ ? Не, не ги виждат. А аз видях деца болни от РАК, с живи и питащи очички. Видях сълзите в очите на майки им. И ме е яд, че нямам ПУСТАТА ВЛАСТ и ПУСТИТЕ ПАРИ, за да променя поне малко тази НЕСПРАВЕДЛИВОСТ. В такива моменти долните интрижки в блога изобщо не ме касаят. Просто свивам юмруци и питам: "Къде си, ГОСПОДИ, за да ти разбия тъпата мутра? Защо наказваш невинни деца? " А глупавите спорове тук ми се струват като плюнки, честно.
цитирай
6. zabavnata - Здравей, батко!
11.05.2015 15:57
Аз не знам какъв е този "проджект мениджър" и с какво той може да укроти развилнелите се луди тук. Харесвам красивите и благородни жестове, но не и евтините интриги.
А ти пък се вземи в ръце! Потушаваш ПОЖАРИТЕ с БЕНЗИН и потриваш доволно ръце от страни гледайки пораженията. Не ти стигна ЮЛИЯ, а сега захапа и ХЛОРИС. После кой е на ред? Аз ли? Давай на ред, от А до Я. Съди ни, изнудвай ни, обиждай ни щом така ти харесва. Не ми харесва поведението ти, Жоро, никак даже. Не одобрявам такива злостни нападки чрез блога. Просто случващото се тук е НЕНОРМАЛНО.
цитирай
7. kometapg - Много добро стихче! Поздрави! :)
11.05.2015 19:59
Много добро стихче! Поздрави! :)
цитирай
8. bryunetsnakovalnia10 - Ех, Ани, Ани... Някои с лекота ги вкарваш в кашоните, а други...
12.05.2015 13:34
zabavnata написа:
Аз не знам какъв е този "проджект мениджър" и с какво той може да укроти развилнелите се луди тук. Харесвам красивите и благородни жестове, но не и евтините интриги.

Може с това, че когато някой нормален пише за нещо нередно тук - то той да го прочете.
Представител на "Инвестор" в абсолютно прав текст ми заяви, че в момента нашите, на блогърите писания като сигнали до тях ПРОСТО АБСОЛЮТНО ОТ НИКОГО НЕ СЕ ЧЕТАТ!
Разбираш ли?! - НЕ СЕ ЧЕТАТ!
Значи: един модератор има времето да знае кой кого е /визирам, че отлично познаваше моя НИК и на... нека не казвам кого, за да не ме насолиш отново/, но няма време да прочете оплакванията, които са писани.
ТОВА Е НЕНОРМАЛНО, не мислиш ли?!
Излиза, че самите те са ненормални, след като не четат оплакванията на блогърите, но познават в основи интригите.
Или греша?!
За красивите жестове и евтините интриги... благородно ще замълча.
Ти много често си прибързвала и си мислела, че знаеш много и в основи, а дори не си била одраскала повърхността.
И това не е обида, а факт, който В СЛУЧАЯ, ако искаш - мога да ТЕ УБЕДЯ, че е така.
zabavnata написа:
А ти пък се вземи в ръце! Потушаваш ПОЖАРИТЕ с БЕНЗИН и потриваш доволно ръце от страни гледайки пораженията. Не ти стигна ЮЛИЯ, а сега захапа и ХЛОРИС. После кой е на ред? Аз ли? Давай на ред, от А до Я. Съди ни, изнудвай ни, обиждай ни щом така ти харесва. Не ми харесва поведението ти, Жоро, никак даже. Не одобрявам такива злостни нападки чрез блога. Просто случващото се тук е НЕНОРМАЛНО.

Хлорис не съм я захапал.
Та аз дори и Юлия не съм.
И слава богу.
Защото може надуто да звучи, но захапя ли - наистина разкъсвам.
Защото винаги стигам до там, докъдето ми позволяват личните убеждения, пречупени и съобразени със Закона.
Защото колкото и много неща да си научила за мен, Ани, през тези 7 години, през които ме познаваш - и там само си одраскала повърхността.
Но факт - ти си третия човек след жената от В-на и Божидар, който може би най-добре ме познава.
Поздрави!
ж

ПС: А можех просто да ти кажа "Прочети коментар 19 ето тук":
http://blogvalna.blog.bg/novini/2015/05/04/kakvo-triabva-da-napravim-kato-obshtestvo-za-da-sprem-agresi.1358874
цитирай
9. zabavnata - Добро утро!
13.05.2015 06:55
Мерси. Мисля, че трябва да се научим да бъдем толерантни и да възпитаваме доброто в себе си. Всички знаем приказката за двата вълка, които живеят в нас. Нека нахраним ДОБРИЯ ВЪЛК и той да победи. Хайде нека не се правим на тънкообидни и да прехвърляме вина за собствените си грешки и неудачи върху "колегите" в блога.
Лек ден на всички!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabavnata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1941833
Постинги: 1615
Коментари: 6834
Гласове: 16772
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930