Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2018 18:26 - ЗАЩО МЕН ?
Автор: havel Категория: История   
Прочетен: 1481 Коментари: 3 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
          Arthur  Ashe-легендарният тенисист на Уибълдън почина от СПИН поради трансфузия на кръв с HIV  вирус по време на сърдечната му операция през 1983 година.
         Веднъж по време на интервю един от неговите фенове му отправя  въпрос :
       --- Защо господ избра точно Вас за едно таково тежко заболяване ?
         Артур отговаря :
           50 милиона деца започнаха да играят тенис
           5 милиона научиха да играят тенис
           500 хиледи започнаха професионален тенис
           50 хиледи се класираха сред първите 100 най-добри
           5 хиледи стигнаха до Grand Slame
           50 Участваха в Уимбълдън
           4 стигнаха до полуфиналите
            2 играха финал
      Когато аз взех купата ьз не попитах господ:
         -- Защо аз?....Защо мен?...
       Сега когато страдам как мога да попитам господ:
          --Защо мен?...
       Понякога не сте доволни от живота си.  А в този свят много хора биха искали да са вместо  Вас и да живеят Вашият живот.
       Eдно дете  от село може да мечтае да лети със самолет. В същото време пилотът на самолет  може да мечтае за живот на тихо китно село.  Нормално е за живота.
       Гледайте си спокойствието си и се радвайте на това което имате.
       Богатството ако беше ключът към щастието богатити биха танцували постоянно на улицата.
             А само децата са там...
       Хубостта и популярността ако носеха идеални взаимоотношения Известните щяха да имат най-здравите семейства:
         --Уви не е така...
        Живейте , бъдете снизходителни и щастливи. Най -важното истински се обичайте.
            --Онова ,което аз успях да разбера е  именно това.



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. radostinalassa - Радвам се
13.06.2018 21:13
Още един разумен блогър
цитирай
2. barin - Защо мен? Може би каквото е писано ...
19.06.2018 07:23
Защо мен? Може би каквото е писано някъде горе става. Ние не знаем какво ни чака и по-добре. Иначе ще се загуби стремежа към постигане на определени цели и ще бъдем безразлични. Тогава няма да има прогрес.
Поздрави, havel!
цитирай
3. shtaparov - Много интересна и поучителна ис...
29.11.2018 23:09
Много интересна и поучителна история- браво!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: havel
Категория: История
Прочетен: 575873
Постинги: 215
Коментари: 409
Гласове: 2416
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930