Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2015 17:10 - Блогъри юнаци
Автор: dobronameren Категория: История   
Прочетен: 7237 Коментари: 24 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Чак ми е обидно. На мен самия. Защото едва вчера през нощта открих странната (?) ирония в нещата, че като променя само две букви в националния възглас “българи-юнаци”, ще получа характеристиката на “моите герои” от блога – “блогъри-юнаци”. С които се занимавам упорито вече четвърта година. Голяма подигравчийка е съдбата. Не я написах с главна буква, защото става въпрос не за Българската съдба, а за глупостите на конкретни хора, които се водят българи.

Възможно е да съм бил повлиян от няколкото спортни гафа напоследък с българска марка. “Благо Джизъса татуира Колизеума” (Боже, каква тъпня), както написа един сополест журналист в един водещ трудов всекидневник. “Маша вече не е наша” (също цитат на един друг същия новинар) – голяма новина, то “момчето” отдавна не е Наше, макар да е “българският спортист на 2014”. Поне се спряло на една друга “номер 1” в онзи бранш – Николета Лозанова. Нивото търси Ниво! ЦСКА в Югозападната В-група и ни един български отбор в европейските първенства още на старта. Отдавна не е било. Май никога не е било.

А най-вероятно е да ме е “забил” Вили Вуцов. Гледах вчера негов коментар за тегленето на жребия за новото световно футболно първенство през 2018 година. “Тежък жребий”, тежко въздъхна синът на Иван Вуцов (Бащата е автор на един от най-красивите, не, не голове, а автоголове в историята на футболните първенства.) “Паднаха ни се три класни европейски отбора.” Че какво друго да ни се случи като сме в четвърта урна бе, момче?! А защо сме там, мълчиш. Колеги нали сте с Любо Пенев. Ако не бяха мегаломанските амбиции на Чичовото да скочи 3 метра на височина, щяхме да сме в трета урна гарантирано. Тогава класните отбори в нашата група щяха да са само два. А ако треньорът на националите не беше най-простото селянче, което познавам, можехме и да сме във втората урна...

Аман от Стоичковци във футбола! “Бъл-га-ри ю-на-ци”! “Манолова – омбудсман”!

Виждате ли как неусетно се прехвърлих от спортната тема на политическата. Не били свързани, казвате! О-хо-о-о. То и сегашното ни трагическо положение на страната не би било такова, ако на Девети септември не бяха дошли партизаните на власт! И на Десети ноември те и техните синове и внуци бяха си отишли!

Та, дойдох си на думата. Онези от BLOG.BG, които ще скокнат срещу думите ми в последния абзац, са най-простите и най-агресивните блогъри. Не другите, нормалните. А те, точно те - “блогърите юнаци”. Които досега наричах “съветските блогъри”

“Съветските блогъри”, гарантирано най-простите. В буквален смисъл (chavdar, marknatan, OK3223, mileidi. Sankii, penchoan, gosho…), които в два реда правят поне пет правописни грешки и на всичкото отгоре не могат да завържат една мисъл. И в обществен смисъл, където ще бъде достатъчно да посоча само един vencivalery1951. “Изключителен икономист”. Сещам се за такъв прост, пардон – простоват, бисер от близкото минало – Ангел Димов се казваше, депутат от лявата България, и той с научна титла. Бай Ангел предлагаше правителството да въведе с декрет, че един долар от утре ще струва 80 стотинки. Това щяло да оправи моменталически нещата на народа. Голям глупак. Имам предвид бай Ангел и “народа”. Че то, ако това беше толкова просто защо лявата България не го е направила досега? Или Путин, а? Щяха да решат всичките си проблеми, без да трябва да се молят за пари на проклетите капиталисти. Сещам се и за един тарикат, който предлага същата глупост – да национализираме държавата си. Сидеров се казва. И за какво леваците спретнаха преврата “10 ноември” бе, тъпанарино?!

“Съветските блогъри”, гарантирано най-агресивните – kushel, blackpredator, dolce, zlatko, fascindoo, x2012x, aip55, bajniki, bojinkata…Които днес, представяте ли си - днес!, ни плашат с кръв, разплата и направо смърт. Ами, ако времената бяха деветосептемврийски или станат пак такива, каква ще е съдбата ни?!

И докато простаците и кръвясалите са лесна плячка за разкриване и осъждане в едно демократично общество, то какво да правим с “третия отряд на социалистическата революция”? Демагозите и тарикатите, за които демокрацията е само удобния параван с нарисуваните отгоре му “права и свободи”, зад който те крият своя лично-партиен интерес! Типичен пример за това от последните два месеца е протестът за пари на водещи журналисти в Държавното радио, който те прикриват с песента на Джон Ленън, вместо с Интернационалът. Обърнете внимание на странната комбинация, която се е заформила там – Силвия Великова и Петър Волгин един до друг. Като в известния паметник “Рабочий и работница”.

За най-ярките им блогови защитници - bosia  и podvodni направих опит да “осветля”. Сега обърнете внимание, че Босия е дисидент, а Подводния – обикновен комунист по социалистическо време. Какво означава това? Че тарикатите и демагозите са поне два типа – внедрени в демокрацията “дисиденти” и техните оперативни отговорници комунисти. Понеже съм засегнал, освен тези двамата такива, още и theeconomist, freeoldmen, dedence, djani… в коя група бихте поставили новоспоменатите “блогъри-юнаци”?

Говоря за поне два вида, защото има и трети вид – началниците на отговорниците комунисти. ТЕЗИ не съм подхванал още, но не се съмнявайте, че съм добронамерен. Най-верояно ще започна техния анализ със Светла Василева - chara. Много обичам да чета “Дума”, където...

Ще ви припомня един стар виц. Дядо и внуче на разходка. Внучето непрекъснато пита:

- Дядо, дядо... Вярно ли, че крокодилите летят?

- Къде ги четеш тези глупости, момчето ми?

- Ама, дядо, във вестник “Дума” го пише.

Дядото спрял за малко похода си към бъдното и казал замислено:

- Е, понякога прелитат по 3-4 метра.

Аз, добронамерено: Е, да ги съжалиш. Не крокодилите имам предвид.

За блогърите юнаци е моят поздрав.

Посред зима  един отива да лови риба. Пробил дупка в леда и тъкмо да хвърли въдицата, някакъв зад него му казва:

- Тук няма риба!

Рибарят отива на друго място. Оня пак му казва:

- Тук няма риба!

Рибарят се обръща и разгневен го пита:

- Кой си ти, бе?

- Аз съм пазачът на хокейната площадка!




Гласувай:
8



1. getmans1 - Имам чувството, че те тука са ОПГ по ...
29.07.2015 17:36
Имам чувството, че те тука са ОПГ по всички правила на играта.
цитирай
2. appen13 - Аплодисменти за ГНУСНОТО слугинско фелацийно НПО-ДОНОСЧЕ
29.07.2015 17:47
Поздравления БОКЛУК !.
Врътнал си ОТЛИЧЕН НПО - ДОНОС, както се полага на НПО-офисен планктон изкарваш си подаянията с АНТИ-БЪЛГАРСКО ФЕЛАЦИО в евро-германското КОЛОНИАЛНО ГАУ "България", ограбвано в НАЙ-ДОБРИТЕ ГЕРМАНСКИ ТРАДИЦИИ на хитлеристкия Трети Райх.
Личи си и доброто анти-образование получено в помощното училище за лица с тежки ментални проблеми"Нов български университет", както и подаянията, които ти подхвърлят с презрение, като на евтина слугинска НПО-прислуга от инкомедиите.
Поздравления, очаквате успешна кариера на дребно колониално слугинче в туземната администрация !!!!
цитирай
3. slavimirgenchev1953 - Тези блогъри глупаци
29.07.2015 18:05
най-често и гръмогласно, впрочем, скандират: "Българи - юнаци!"
цитирай
4. dobronameren - Ама как може да си толкова далечe от истината, appen appen!
29.07.2015 18:44
Аз изобщо не съм това, което си описал. Не говоря за мирогледната характеристика, която си ми приписал - "боклук такъв". Елементарно проверим факт е на колко години съм например. Към годината на основаване на НБУ - 1990-та, съм бил на 42 години. Да не говорим, че НБУ не подготвя компютърни инженери. Ти си доказателство, мърдащо доказателство, че и да си глупак дори не е лесно.
цитирай
5. dobronameren - Благодаря, Славимире!
29.07.2015 18:53
В един момент се бях притеснил, че читателите няма да направят връзката между "българи-юнаци" и "блогъри-юнаци". И ще ме атакуват, изкривявайки МОЯ смисъл, като пишат, че не всички българи са тарикати като стоичковците и не всички блогъри са от кушелиата. Твоят коментар показва, че нормалните хора ме разбират правилно.
цитирай
6. podvodni - Да ти противореча, няма смисъл. ...
29.07.2015 19:42
Да ти противореча, няма смисъл. Като един отявлен демократ, ти, разбира се, ще настояваш за твоето без да приемаш чуждите аргументи.
Та така, може и да си прав, но може и да не си - кой знае!
Обаче, аз пък не съм никакъв демократ по съвременните англо-саксонски стандарти.
Що?
Ми щото хич и не вярвам, че кулите близнаци паднаха от ударите на самолетите. Въобще и не вярвам на западната теза за "атентатите" от 11.09. Както не вярвам че е имало план "Подкова" на Милошевич, оръжията на Саддам, Оръжията на Ассад, ядрените измислици за Иран, че Майдана в Украйна е дело на украинците, че Малйзийсдкият Бойнг е свален от Донбаските бунтовници, както и в тезата за анексията на Крим и венната намеса на Русия в Украинският конфликт.
Невярвам също така, че гейбраковете, осиновяването на деца от гейдвойки, инцеста, педофилията човекоядството и приирението пред циганската престъпност е върхът на "цивилизованият свят" и светли европейски цености.
Не вярвам, че когато държавата ти има колосални дългове е признак за развито и блогоденствощо общество, а минималните дългове те вкарва директно в графа бедняци. Не вярвам, че ултра-либералната икономика води до просперитет. Не вярвам, че да печаташ пари без покритие ти дава правото да определяш и налагаш своята ценостна система на останалият свят.
Въобще, не вярвам на нито една глупост и простотия идваща от Запад.

И ако това мое неверие ме прави русофил, комунист и путински трол, то така да бъде - няма да спроря.
цитирай
7. slavimirgenchev1953 - Такива сме добронамерените блогъри и българи. )))
29.07.2015 19:52
dobronameren написа:
В един момент се бях притеснил, че читателите няма да направят връзката между "българи-юнаци" и "блогъри-юнаци". И ще ме атакуват, изкривявайки МОЯ смисъл, като пишат, че не всички българи са тарикати като стоичковците и не всички блогъри са от кушелиата. Твоят коментар показва, че нормалните хора ме разбират правилно.

цитирай
8. apostapostoloff - Каквото и да прави тази червена измет,
30.07.2015 09:08
както и да вият, социализъм в България ПОВЕЧЕ НИКОГА няма да има. Те затова са и толкова озлобени- защото отлично разбират това.

Е@а им се майчицата мила на комунягите. Ама от главата до краката. Нафърфорчихме им го целио, барабар с макарите. Оттук насетне само сополив ще го целуват!
цитирай
9. mamkamu - :)
30.07.2015 09:26
Хехе :) Не им е лесно на "съветските блогъри", честно.
Грешка... Всъщност на тях им е лесно поради опростения им черно-бял светоглед, но на тези, които случайно са попаднали на блоговете им, никак :)))
цитирай
10. blackpredator - За блогърите-маладци е моят поздрав! Да им се отлепят езиците!
30.07.2015 10:44
Питали радио Ереван, ренегати ли се наричат Добронамерения, Гетито и Славун, сменили идеите на БКП с тия на СДС и другите „демократични” партии.
- Не, молодци! – отвръща радиото.

Щели да правят операции на симпатизантите на ГЕРБ.
Да им отлепят езиците от задника на Баце....
цитирай
11. saankii - хаххахах.. молодец ,предаторе !!!
30.07.2015 12:10
blackpredator написа:
Питали радио Ереван, ренегати ли се наричат Добронамерения, Гетито и Славун, сменили идеите на БКП с тия на СДС и другите „демократични” партии.
- Не, молодци! – отвръща радиото.

Щели да правят операции на симпатизантите на ГЕРБ.
Да им отлепят езиците от задника на Баце....

цитирай
12. dobronameren - Подводния (коментар 6 19:42 на 29.07), "черния хищник" (коментар 10 10:44 30.07) и Русата сщука (коментар 11 12:00 30.07) се обадиха
30.07.2015 12:32
Една забележка към тримата "юнаци" предварително - мястото на вашите коментари не е тук, а в предните ми постинги, посветени специално на вас. Но мога да приема, че Разрешението да ми отговорите е дошло от Вашето ниво вчера едва, след 19 часа (виж часовете, които скрупульозно съм отбелязал) и затова сте ми се разписали тук. Ох, от вашата партия все късно реагирате. Защото "докато не съберете информация" не смеете дори да помолите да отидете в тоалетната. Визирам "Ивановата история", която разправих в постинга си "Имах един учител", публикуван преди цели 10 дни.
цитирай
13. dobronameren - Какво ми казаха "юнаците"?
30.07.2015 12:48
Подводния: Че аз съм ОТЯВЛЕН демократ, а той НЕ Е демократ по съвременните англо-саксонски стандарти. Което го прави, НЕГО, какъв? Русофилски демократ! Интересна ОТ. Ако всички сме демократи, то Путинците, Уновете, Кадафитата, Асадците... какви са? Ако и те са демократи, къде изчезнаха тез тоталитаристи комунисти?
Черния хищник просто се е изакал още веднъж. А, и е превел българското "юнаци" с руското "молодци". Санкията, която не е Санки, защото е руса, възторжено гледа какво? Как езикът ми е залепнал на задника на Баце. И после пита защо от мъжете само ФОМ-овците я харесват. Не баш така обаче, както на нея й се иска. Ама естествено, бе Freeoldmature.
цитирай
14. dobronameren - Апостоле,
30.07.2015 12:54
не ги мрази силно. Един умен човек беше казал, че те се размножавали не като обикновените хора, а чрез омраза. Ще докараш повече бели на българите по този начин
цитирай
15. rustam - dobronameren
30.07.2015 17:53
А на мен един умен човек ми каза, че приличаш повече на комшията, отколкото на баща си.
цитирай
16. dobronameren - Rustam-e, rustam-e
30.07.2015 19:47
Много лоша комбинация се е получила при тебе. Арогантен, простак, комунист. Безполезен и безсилен индивид. Не си ли добре с нервите? И по-зле ще ставаш, аз познавам, да знаеш.
цитирай
17. slavimirgenchev1953 - Пръдльовците
01.08.2015 07:53
много са се разпърдели. Като не могат друго...
цитирай
18. dobronameren - О, да
01.08.2015 08:41
Малко е груба думата за действията, но е точна. Вижте например как са се размирисали в постинг на Санкито - http://saankii.blog/hobi/2015/07/30/nai-dobronamereno.1380077
цитирай
19. slavimirgenchev1953 - Лайноядци, кво да ги правиш.
01.08.2015 09:38
dobronameren написа:
Малко е груба думата за действията, но е точна. Вижте например как са се размирисали в постинг на Санкито - http://saankii/hobi/2015/07/30/nai-dobronamereno.1380077

цитирай
20. dobronameren - На 1 август блогърът VV1951
03.08.2015 21:53
е публикувал постинг, наречен “Какво е да си тъп и прост съветски блогър” в който се оплаква за моето отношение към него. И към всички негови обществено-душевни приятели с които споделя своята СТАРА тъга по комунистическата НРБ и своята НОВА надежда днешната демократична РБ отново да стане комунистическата НРБ. Какво да кажа, освен отново да повторя позицията си, че НАИСТИНА трябва да си тъп и прост българин(?), за да искаш това.
Но не за това отговарям с моя допълнителна реплика тук. Всъщност две реплики.
Първата реплика е за моралната нечистоплътност на “съветските” българи блогъри-юнаци. Нормалната реакция е, когато си несъгласен с нещо да възразиш пред форума на който си бил обиден публично. А не пред приятелите си в твоята кръчма. Т.е. мястото за възражението VV1951 срещу моето мнение за него, е тук под този постинг за “блогърите-юнаци” или под другия постинг, който е посветен лично на него (от 23 юни “Двете VV от Трънско. И вторият.”) Ако възражението е дълго и е за отделен постинг, то винаги може да се посочи линк към него.
Защо VV1951 (в частност, защото като него е и Blondinkas4uk например, и цял кош “кореши” от тия среди) постъпва така? Поне две причини има, еднакво вероятни според мен. Първата – Така хем възразява, хем не съвсем. Ако не видя, не прочета, няма да отговоря, което по тяхната логика означава, че “моите гащи са посрани”. Брей, какво самонапомпало се самочувствие. И втората причина – Ако аз възразя, то ще бъде под НЕГОВИЯ постинг, а там коментарите, които указват “миризмата” ТОЙ може да изтрие или модерира. Хитро, нали.
И втората ми реплика. Ако аз критикувам нещо, което не ми харесва, го правя с думи, ВЕРБАЛНО. Докато всички “кореши” от средата на VV1951 заплашват другомислещите с ФИЗИЧЕСКА саморазправа. В частност VV1951 заплашва с неговия “Валтер” от ония, неговите години, от годините на НРБ.
Така погледнато, не ви ли се струва, че ТАКИВА хора трябва да бъдат наричани не само тъпи и прости, а направо престъпници, потенциални, бъдещи престъпници?!
цитирай
21. vencivaleri1951 - Рожбо на Дюма :)
04.08.2015 11:32
[quote=dobronameren]е публи

Грешиш, не се оплаквам. В Трънско имаме лаф-Тарикат мъж не писка.
А и предположенията ти са присъщи на "проницателността " на особата ти. Истината е далеч по прозаична. Прочетох постинга ти по телефона, а съм човек на възраст и ми е трудно да пиша от там. Когато се поразвали времето седнах зад компа, но не можах да намеря писанието ти. Помислих, че са те баннали, а такъв апотеоз на глупостта си заслужаваше отговор и отговорих
От коментара ти виждам, че ме четеш и че си лъжец.
Настоятелно те моля да намериш макар и ред, дума, препинателен знак където да съм казал че притежавам Валтер или каквато и да е друга цев. Говоря за себе си.
Споменавал съм, че баща ми има трофеен такъв и награден друг, но това е друга приказка.
Лично аз не пипам оръжие от студентските си години след един лов. Години наред плащах такса за ловджия/като помощ за поддръжка на фауната/, но цев не съм хващал. По едно време фотоловувах, но там тръпка /поне за мен/ не се получи.
Намери също ред, дума, препинателен знак където да съм заплашил някого с физическа или друга разправа и аз ще изям клавиатурата си. Изключение прави Апостолов на когото казах, че ако продължава да псува на роднини ще го ошамаря.
Така , че рожбо "френска" лъжеш.

И плещите обикновено такива глупости хора които за репресии са чели по книжките.
Фамилията ми от една страна е била силно потърпевша преди 9ти септември, от другата страна след 9ти. Разказвал съм някои неща, няма да се повтарям.
Ще кажа само , че пипнипишковци като твоя милост няма как да ме разтревожат. Изживявай се като ат, нищо , че тестисите ти по рождение са резнати.
А защо Дюма....Ами написал е "Дамата с камелиите"
цитирай
22. dobronameren - Написал Венци: "От коментара ти виждам, че ме четеш и че си лъжец."
06.08.2015 06:34
ВЕНЦИ: "Настоятелно те моля да намериш макар и ред, дума, препинателен знак където да съм казал че притежавам Валтер или каквато и да е друга цев. Говоря за себе си."
АЗ цитирам Него: http://vencivaleri1951.blog/politika/2015/05/09/s-prazdnikom-vova-s-prazdnikom-drujok.1360083 - Ще ти го обясня простичко. Празнувам орден за Храброст и "медал за отвагу" на баща си и мисля си че е достатъчно само това че е останла живе е достатъчно за празник. Празнуваме и рождения ден на съпругата ми. И точно в нейна чест "пуснах един пълнител от трофейния "Лугер". За по натам има и "Валтер":)"
ВЕНЦИ: "Намери също ред, дума, препинателен знак където да съм заплашил някого с физическа или друга разправа и аз ще изям клавиатурата си.
АЗ цитирам Него: "vencivaleri1951 - :) 26.04 17:45 Славчо пак затрупва с рими
моли Блеки - наеби ме/ Че в тесничката му панелка/ не влиза ни грозна, нито хубавелка"
"vencivaleri1951 - Бе бай бабо да не гръмне залпът 11:42 - с напълно бетонирана глава, в която още гърми залпът на "Аврора". За пореден път разбирам, че диалог е невъзможен. Очевидно и блогърът добронамерен ще удари на камък в тази.... бетонна тиква. ((( щото както са тръгнали нещата и като дигнем нивото на "Перловец" Нищо чудно да застане на дрейф към " Орлов мост" и с китки да му махаш докато чакаш рейс "
Имам и още. Място нямам, място! Само да попитам за последно: ако Венци ме нарича минетчия (рожбо "френска", пипнипишковец, тестиси по рождение резнати) това "физическа или друг вид разправа" е?


цитирай
23. vencivaleri1951 - :)))) Ай кюто ти е "забележително"
10.08.2015 20:16
dobronameren написа:
ВЕНЦИ: "Нас с физическа или друга разправа и аз ще изям клавиатурата си.
АЗ цитирам Него: "vencivaleri1951 - :) 26хубавелка"
"vencivaleri1951 - Бе бай бабо да не гръмне залпът 11:42 - с напълно бетонирана глава, в която още гърми залпът на "Аврора". За пореден път разбирам, че диалог е невъзможен. Очевидно и блогърът добронамерен ще удари на камък в тази.... бетонна тиква. ((( щото както са тръгнали нещата и като дигнем нивото на




Та каква заплаха е човече, да празнуваш рождения ден на жена си и "День победы".
Имам баща фронтовак и съпруга почти на този ден родена. Какъв проблем е да "пуснеш един пълнител" в тяхна чест със законно и регистрирано оръжие при спазване на всички правила за безопасност.
И каква заплаха е закачката със Слави. Той се кудошеше в рими с Блеки, пошегувах се с него и аз. Ако четеш редовно блога му си видял, че най-сърдечно го поздравих за негов успех в поетичните му занимания.
И факт е че макар да имам разрешително се разделих отдавна с моите цеви. На млади години застрелях сърна рефлективно/за прасета бяхме излезли/ и дори вече и на стрелбище не ходя.

Колкото до "минетчия" или какво друго беше там...
Дано е случайно това подразбиране, щото иначе не знам...:)

Обяснявам бавно:
Дамата с камелиите е произведение на Дюма. Главната героиня/тя е дамата/ е куртизантка. Лично аз така наричам множеството от "твоята България" които до вчера скандираха КПСС -БКП, а днес аплодират чичо САМ и показват разни пръстчета на братушките. Тоест рожбо на Дюма е метафора за тези преобръщания, а ти къде отиде!?

Абе защо да не отидеш, то в "твоята България" може и задължителни да станат тези неща:)


ПС Ако някой те оприличи с "Травиата" да знаеш че е същото, но в случая е либрето към едноименна опера.
Леле..."Аврора" на дрейф в Перловец заплаха за "неговата България"...Много мъка има човече...
цитирай
24. dobronameren - VV1951,
11.08.2015 04:13
Кога ще почваш да ядеш клавиатурата си? Хайде, че и без това правиш нещата бавно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dobronameren
Категория: История
Прочетен: 1873521
Постинги: 669
Коментари: 2593
Гласове: 1611
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031